31 Temmuz 2012 Salı

Ramazan menüsü 12.gün

12.GÜN MENÜSÜ
1-Yayla çorba
2-Kıymalı kuru fasulye
3-Etli biber dolması
4-Zeytinyağlı yaprak sarma
5-Yoğurtlu kuru biber kızartması
6-Ev yapımı şeftali suyu
7-Kakaolu kek(hazır)






Ev yapımı şeftali suyu
Bu tarifi http://www.birseninmutfagi.com/search/label/%C4%B0%C3%87ECEKLER aldım orjinal tarif için oraya bakabiliirsiniz. Ben kendimce düzenleme yaptım.



Malzemeler
4 adet şeftali
2 su bardağı şeker (o bile fazla geldi 1,5 daha iyi olabilir)
1 litre su
 Hazırlanışı
1-Şeftaliler yıkanır ve parçalara bölünerek bir tencereye konulur.
2-Üzerine şeker ve 2 su bardağı su ilave edilip kaynatılır. (10-15 dk kadar)
3-Kaynayan şeftali blender yardımıyla ezilerek püre haline getirilir.
4-Son olarak üzerine su ilave edilerek kıvamı ayarlanıp sürahiye doldurulur içerisine buz ilave edilerek soğuk soğuk servis yapılır.

3 yorum:

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Her yazına baksam da bazen yorum yazmaya fırsatım olmuyor güzelim. Elelrine emekelrine sağlık süper görünüyorlar :D
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

vallahi maşallah diyorum sana canım. her güne menü hazırlamak şu günlerde pek kolay görünmüyor bana. sen çok güzel altından kalkmışsın. eline emeğine sağlık. hayırlı ramazanlar. bu arada sofra da müthiş.

anne eli gibi dedi ki...

YİNE DOYURUCU VE GÜZEL BİR MENÜ HAZIRLAMIŞSIN,ELLERİNE SAĞLIK CANIM...