4 Aralık 2012 Salı

akşam yemeği

Çalışan bir kişi olunca her zaman kolay ve pratik yemekler yapıyorum. Genelde yemekleri sabah erken kalkıp hazırlıyor işe öyle gidiyorum. Bugün akşam içinde
tarhana çorbası,




















Kurutulmuş domatesli kuru fasulye





















mısır mücveri
















Kabak tatlısı hazırladım

 
















Tarhana Çorbası
3 yemek kaşığı kuru tarhana
1 yemek kaşığı salça
yarım çay bardağı sıvı yağ
Kuru nane
tuz
su




Yapılışı
Tarhanayı yazdan yapıp hazırladım. Pişirirkende genelde daha besleyici oluyor vitaminlerini kaybetmiyor diye hepsini bir tencereye koyuyor ve su ilave edilip yavaş yavaş pişiriyorum.

Mısır Mücveri
2 su bardağı konserve mısır
3 yemek kaşığı un
1 yumurta
biraz kıyılmış maydanoz ve dereotu
tuz
baharat (karabiber, kırmızı biber)
Yapılışı
1-mısırlar bir kabın içerisine konulur.
2-Üzerine diğer malzemeler ilave edilip karıştırılır.

3-Hazırlanan karışım kaşıkla alınıp kızgın yağda kızartılır.

4-Sarımsaklı yoğurtla ya da sade olarak sıcak servis yapılır.



Hiç yorum yok: