14 Şubat 2013 Perşembe

Sevgililer Günü Pastası


Bugün sevgililer günü başta eşimin olmak üzere herkesin sevgililer gününü kutluyorum. Bu pastayı çok önce yapmıştım eski sitemdeydi tekrar buraya aldım.

                                   
Malzemeler
·       4 yumurta
·       1,5 çay bardağı şeker
·       1 çay bardağı un
·       1 çay bardağı nişasta
·       1 paket vanilya
·       ½ paket kabartma tozu
Hazırlanışı:
 1-Öncelikle yumurta ve şeker beyazlayıncaya kadar iyice çırpılır.
2-İçerisine diğer kuru malzemeler ilave edilip hafifçe karıştırılır.
3-Yağlı kağıt serilmiş tepsiye dökülüp pişirilir.
4-Fırından çıkar çıkmaz kağıtla beraber rulo hale getirilip üzerine nemli bez örtülür.
5-Bu arada kreması hazırlanır. Ben kolay olsun diye 1 paket kakaolu pudingi 2,5 su bardağı sütle pişirdim.
6-Hazırlanan krema yağlı kağıttan ayrılan keke yayılıp üzerine muz konarak rulo yapılır.
7-Üzerine ister aynı kremayı sürebilirsiniz. İsterseniz benim yaptığım gibi 1 poşet krem santiyi sütle çırparak üzerini kaplayıp arzu ettiğiniz şekilde süsleyebilirsiniz.

4 yorum:

nevininyemekleri dedi ki...

Cok guzel ve sevimli olmus. Ellerine saglik.

pembe kekik dedi ki...

Ellerinize sağlık. Çok güzel olmuş. Tüm sevenlerin sevgililer günü kutlu olsun.

Nisa hobi dedi ki...

Nice sevgililer gününe...Ellerine sağlık.....

Yaseminin Mutfağından dedi ki...

Sevgiyle yapılmış bir pasta ..Eline sağlık