27 Mayıs 2013 Pazartesi

Pınarla kahvaltı keyfi

1. Ankaralı blogger buluşması arkadaşımız  ( http://ebrununmutfagindan.blogspot.com/)organizesinde ve  20 bloggeren katılımıyla Ankara   Bahçelievler Liva Pastanesi Bistro.da gerçekleşmişti. Buluşmaya bir çok firma sponsor olmuş ve birbirinden güzel hediyelerle bizleri uğurlamıştı. Bende o ürünleri kullanmaya başladım bunlardan ilki hemen hafta sonu kullandığım ama zamansızlıktan ekleyemediğim pınar ürünleri idi. Zaten çok fazla tükettiğim ve beğendiğim ürünler olan pınarlı lezzetlere bu kez topluca sahip olmuş oldum ve çocuklarla birlikte hafta sonu güzel bir kahvaltı yaptık. Pınar beyaz ın peynirini kullanıyordum ama çikolatalısını denememiştim. Çocuklar için değişik oldu özelliklede peynir sevmeyenler için. Buradan PINAR firmasına tekrar teşekkür ediyor ve sonraki buluşmalarımızda belki bir workshop ta buluşmak üzere  diyerek ürünlerle  sizleri baş başa bırakıyorum.

Pınar Gurme Sucuk süper lezzet

Çiçek Salam görselliğe çocuklar bayıldı

Simitle süper lezzet

1 yorum:

sihirlirloklava dedi ki...

sofran da ne güzel olmuş :)güzel birgündü,hatırası da güzel oldu.sevgiler..