14 Kasım 2014 Cuma

Çelenk poaça

Malzemeler
1 su bardağı sıvı yağ
2 su bardağı yoğurt
3 paket kabartma tozu
1 tatlı kaşığı tuz
1 çay kaşığı şeker
Aldığı kadar un
İç Malzemesi
Haşlanmış patates
1 kuru soğan
1 tatlı kaşığı salça
baharat
Hazırlanışı
Tüm malzemeleri karıştırıp yumuşak bir hamur hazırladım. Hazırladığım hamuru Merdane ile yarım cm kalınlığında açtım. Üzerine iç malzemesini yapıp bir taraftan başlayarak ucuna kadar rulo şeklinde sardım ve iki ucu birleştirerek çelenk şekline getirdim. Üzerine yumurta sarısı sürüp dış kenarlardan birer cm kalınlığında kestim ama sonuna kadar gitmeden bıraktım ve o şekilde pişirip servis yaptım.

2 yorum:

Nisa hobi dedi ki...

Çok pratik olmuş.Ellerine sağlık canım:)

Adsız dedi ki...

Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?



İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com